4 Ağustos 2011

Monotona bağlanmak

Yaz tatiline girersin, bir işe girmezsen hayatın evden ibaret olur.İlk başlarda erken kalkmaya başlarsın okuldan alışık olduğun için(okul olsa kalkmazsın), daha sonra gece geç yatmaya başlayınca haliyle öğlene kadar uyumaya başlarsın.Bilgisayar başında 3-5 saat vakit geçirirsin bir bakmışsın yine akşam olmuş.Yemek yersin 1-2 saat arkadaşlarınla gezer tozarsın ara ara birde bakmışsın bu sefer de gece olmuş.Günlerin böyle gelir gider, gelir gider sonra gece geç yatarsın yine öğlene kadar uyursun kalkarsın 3-5 saat bilgisayar yemek dışarı çık gez yat, uykun kanınca tekrar kalk aynen devam yani.Bu yaz tatilim gerçekten bu şekilde geçiyor gece gündüz evdeyim artık kimse beni aramıyor nerdesin diye sormuyor evde olduğu biliyorlar gelip kapımı çalıyorlar.Hayatım tamamen monotonlaştı,ramazan ayı geldi diğer günlerden hiç bir farkı yok sadece sigara içmiyorum, yemek yemiyorum(oda öğle yemeğini akşam yemiş oluyorum).Bazen çok canım sıkılıyor televizyon izleyen biri değilim normalde açıyorum tv'de birşey yok bilgisayardan sıkılıyorum falan filan.Hayatımda geçireceğim en kötü yaz tatillerinden biri bu galiba.Bazen kendi kendime diyorum "ulan şimdi millet sahile uzanmış yatıyordur ohh diyorum onları ki de keyif, ben evdeyim halen"bu şekilde deyimler sürekli gelip gidiyor kafamda ama yapacak birşey yok.Kendimden sıkılmış durumdayım nasıl bi işse.Nerden çıktı bu yazı diyebilirsiniz."Ruh halime göre" yazı yazıyorum biliyorsunuz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder