7 Eylül 2011

Unutulup giden şarkıcılardan İrem Yağcı

Hep böyle bir yazı yazmak istemişimdir.Bir kaç şarkı ile patlama yapıp bir daha ortalıkta gözükmeyen ama benim unutmadığım şarkıcılar hakkında yazı yazmak.Ve ilk yazımı yazıyorum bu konu ile ilgili.Bu yazımda İrem Yağcı'yı tanıtmak istiyorum.Ben İrem'i Hayalet Sevgilim şarkısı ile tanıdım ve benim gibi bir çoğumuz bu şarkısı ile tanımıştır diye tahmin ediyorum.
İrem arkadaş ortamında söylediği ve cep telefonu ile kayıt edilip internete yüklenen şarkısı Hayalet Sevgilim şarkısı ile popüler olmuştur.İrem Yağcı'nın kimliği bir sır gibi saklanıyor ve benim araştırmalarımdan bulduklarımı sizlere aktaracağım.İrem Yağcı Koç Üniversitesi Hukuk Fakültesi 2009 mezunudur.Müziğe albüm çıkarmak olarak değilde, beste yaparak katkıda bulunan bir isimdir.En son Esin Hukuk Bürosunda Avukatlık yapıyormuştu.
Esin Hukuk Bürosundan çekilmiş bir fotoğraf

1 yorum:

  1. Unutulma değil.. Kadın şarkıcılığı seçmemiş avukatlığı seçip asıl mesleğine devam etmek istemiş. (atakan.ars.80@--gmail.com)

    YanıtlaSil