16 Ekim 2011

Selen Seyveni Tanıyalım

Bir başka takip ettiğim ve hayran kaldığım kişilerden birisi Selen Seyven.Selen Seyveni en çok Genco dizisinden ve Dolu Dizgin yıllar dizisinden tanırsınız.Şimdi ise TRT-1'de yayınlanan Avrupa Avrupa dizisinde oynamakta.Ben en çok Genco dizisinde hayran kalmıştım ve halen o hayranlığım devam ediyor :) Şimdi Selen Seyven kimdir tanıyalım arkadaşlar.Selen Seyven 2 Nisan 1986 Ankara doğumlu hemşeriyiz yani :) Yahya Kemal Beyatlı Lisesinden mezun.Eğitim aldığı okul ise Müjdat Gezen Sanat Merkezi ve Tiyatro Bölümü Konservatuvar.Ailesine gelecek olursak babası Tür, annesi ise Özbek asıllı galiba Türk Özbek karışımı böyle bir güzellik meydana gelmiş :).Hobilerine bakacak olursak Tiyatro tabii ki sonra Ata binmek,Karaoke ve yüzmek.Sevdiği filmler arasında benim de favorim olan Fight Club var.Daha sonra Bethoven’i anlamak, Old boy, Chaplin diye devam ediyor.Sevdiği okuduğu kitaplar ise Jean Paul-Sartre Oyunları, W.Shakespeare’in oyunları, Elif Safak Baba ve Pic, Turgut Özakman Şu Çılgın Türkler, Eric Morris.Ve son olarak oynadığı filmleri liste halinde veriyorum kendisine oyunculuk hayatında başarılar diliyorum.

Oynadığı Filmler
Doludizgin Yıllar 2008 – Oyuncu – Gülşen
Genco Sezon 1 2007 – Oyuncu – Pınar
Janjan 2006 – Oyuncu -Güzel Alaz
Sadece Aşk – Oyuncu
Aşka Sürgün 2005 – Asya – Oyuncu
Hacivat Karagöz Neden Öldürüldü? 2005 – Oyuncu
Büyük Buluşma 2004 – Oyuncu
Avrupa Avrupa 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder