8 Temmuz 2012

Facebook resim bağlantı sorunu ve çözümü

Facebook ile ilgili yazılarıma devam ediyorum. Bu yazımda Facebook sosyal ağının yeni bir sorununu ve çözüm yolunu anlatacağım. Bu yazımda Facebook ta güvenlik nedeniyle bazı resimler artık gözükmüyor. Ben bile böyle bir sorun olduğunu bilmeyerek İnternetim kastığını sandım ve TTNET'i arayıp İnternetim de sorun olduğunu söylemiştim taa ki sorunun Facebook tan olduğunu öğrenene kadar :) Peki bu sorunun çözümü nedir?  Çok basit; Sağ üst tarafta bulunan Hesap Ayarları kısmına giriyoruz, daha sonra yeni açılan sayfamızda sağ kısımda Güvenlik kısmına giriyoruz sonra önümüze açılan sayfa da Güvenli Gezinme bölümünü Düzenle diyerek Açık yapıyoruz. Yaptıktan sonra o bölümde Güvenli gezinme şu anda açık. yazması lazım artık Facebook da daha güvenli gezebilir bağlantıları ve resimleri sorunsuzca görebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder