29 Kasım 2011

Efes'in Etkisiyle

"Bu da gecenin şarkısı"
hayatımın neresinde olduğumu kestiremiyorum şu aralar
Yaş 20 çok yıpranmış hissediyorum kendimi
Eskide kalanlar hep karşıma çıkıyor şu aralar
Bilmem belki de can sıkıntısındandır.
Herkesin hayali olan 24 saattin 10 saatini uyuyarak geçiyorum
Yalnızlık hissediyorum çaresizlik tek başıma
Bazen dönüp bakıyorum etrafımda kimse yok yapayalnızım.
İleriyi düşünmeye çalışıyorum kestiremiyorum
Ben hangi baltaya sap olacağımı, sap olacağım kesin ama biliyorum
Efes biramdan bir yudum daha içip sigaramdan bir fırt daha çekiyorum
Düşünüyorum düşünüyorum
Eski sevgilimi düşünüyorum içiyorum
Hatalarımı düşünüyorum içiyorum
Hayattan zevk almaya çalışıyorum alamıyorum da
10 saatlik uykudan kalkıp kendime küfür ediyorum
Ne biçim hayat lan bu diyip tekrar vuruyorum kafayı yastığa
Okulu düşünüyorum ailemi
2 senelik okulumun 3.senesinde okulumu bitirip artık daha fazla mahçup olmayım diyorum
Ertesi gün uyanıyorum yine aynı
Dünün aynısı
Bir şey yapalım kafa dağıtalım diyorum paramız olmuyor.
S2kerim böyle hayatı diyorum şimdilik
Çünkü şimdilik ilerde ne olur bilmiyorum
Manita yapalım diyoruz olmuyor
Uğraşmıyoruz birde manita dır dırı çekilmez
Okul oku hayatını kurtar diye geldiğimiz üniversite de
Yatmaya gelmiş üşengeç bir adama dönüşmüşüm ben..
Tembellik diz boyu,
Ve anlıyoruz ki şu aralar bizden bi bok olacağı yok.
>Tüm bunlar alkolün etkisiyle yazılmıştır<

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder