27 Aralık 2011

Twitter da Sahte Hesaplardan Kurtulun

Bir önceki konularda sizlere Twitter da takipçi sayınızı nasıl arttıracağınız anlatmıştım.Bkz. link
Bu yöntemi bende denemek için kullandım ve malesef hesabım şu an allak bullak bir duruma geldi.Çünkü twitter listem bir döngü içine girdi ve bu programı kullanan herkes tarafından takip edilmeye ve takipçi almaya başladım.Ben çıkardım tekrar otomatik olarak listeme tekrar eklendiler.Mesela bir gün 200 takipçim vardı ertesi gün bir bakıyordum 250 olmuş takip ettiğim de otomatik olarak durmadan yükselmekte.Bundan kurtulmak için araştırma yaptım biraz ve bir site buldum.Bkz.link
Bu siteye twitter hesabınız ile giriş yaptığınız zaman kendi kendine site analiz yapıyor ve takipçilerinizden başkası tarafından girilen fake yani sahte hesapları tespit ederek size sunuyor sizde aralarından seçtiklerinizi Unfollow yaparak listenizden kaldırmış oluyorsunuz.Bir daha o hesap sizin hesabınıza hiçbir şekilde Follow yapamıyor.Ben yine denedim bu yöntemi Twitter hesabımdaki hepsi olmasa da çoğu fake hesabı tespit etti ve bende Unfollow yaparak kurtuldum birazda olsa.Diyorum ki tekrar başka bir iş çıkmaz başıma çünkü twitterda ne denesem kurtulamıyorum tekrar :D

Ek olarak şunu söyleyim bu sefer kesin çözüm buldum.
Şimdi ilk verdiğim linkteki 5 site vardı ya takipçi sayımızı arttırmak için 5 siteye girerek Twitter Kullanıcı adımızı ve şifremizi girmiştik.Şimdi o 5 siteye teker teker tekrar giriyoruz ve Sağ üst köşede bulunan Remove Account yazan yere tıklayıp tekrar k.adı ve şifremizi girerek bu dertten kurtuluyoruz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder