29 Temmuz 2011

Twitter takipçi sayısını arttırma

Twitter hesabı olan arkadaşların kullanmak isteyebilecekleri bir yöntemi sizlerle paylaşmak istedim.Twitter'da takipçi sayınızı arttırmak ister misiniz? Fakat tüm takipçileriniz yabancı ülkelerden gerçek kişiler olacaktır bunu da söyleyelim.Ben denedim gerçekten çalışıyor ama tüm takipçilieriniz yabancı haliyle ingilizce twitler atıyorlar benimde ingilizcem yok malesef hepsini çıkarmak zorunda kalacağım :) Şimdi anlatıma geçelim;

Öncelikle bu siteye giriyoruz;  link
*Daha sonra sitede bulunan 5 siteye giriyoruz.(CLICK HERE TO VISIT yazısına tıklayarak)
-Ardından açılan 5 sitede Free yazan kısımlara giriyoruz ücretsiz takipçi almak için(ücretli 65$ ama gerek yok)
Sonra karşımıza aşağıdaki gibi bir ekran gelecek twitter adımızı ve şifremizi yazarak accept terms of use'a tıklıyoruz
Daha sonra yüklenme ekranı gelecek(please waitt...)Burda 3-4 dakika bekliyoruz her siteyi aynı anda yapabilirsiniz tek tek beklemenize gerek yok.
En son olarakta Tweet it! diye bir resim çıkacak onu görene kadar bekleyiniz ve twitter hesabınıza baktığınızda yüzlerce takipçi isteği görün :)

3 yorum:

  1. pardon ama bunu yazan bzm buna inancagmızı dusnebliosa gerckten dicek bise bulamıorum

    YanıtlaSil
  2. şimdi şu işe bir açıklık getireyim ben.Denedim çalışıyor arkadaşlar istemediğiniz kadar takipçiniz oluyor ama bu sefer normal takip etmek istediğiniz kişilerin twitlerini göremiyorsunuz hemen ekrandan kayboluyor çünkü o kadar çok twit atan oluyor ki ayrıca hepsi ingilizce olduğundan ben hepsini tek tek çıkardım.Daha sonra sürekli takipçi isteği geliyor bu benim anlattığım şekilde yapan başka biri sizi de davet etmiş oluyor ne kadar takipçi geldiğini siz hesap edin.Daha sorusu olan?

    YanıtlaSil
  3. oluyor arkadaşlar gayet iyi

    YanıtlaSil