4 Aralık 2012

Merhaba 200.000

Sizinde sağda Toplam Sayfa Görünümü kısmında gördüğünüz gibi blogumun hiti 200.000e az kaldı tahminine göre de bir iki gün içinde o hite ulaşabilirim. Bu hiti son zamanlarda güncel yazmaya bağlıyorum yoksa vaktim olsa sürekli her şeyi yazarım ama benim için hitten daha çok kaliteli özgün yazılar yazmak önemli olan. Benim sevdiğim şeyleri insanlarında seveceğini umarak, takıldığım konuları nasıl çözdüğümü anlatarak kendimi yansıtmaya çalışıyorum bloguma.

Peki bu yeni hitle tasarım değişir mi diye sorarsanız bu tasarımla devam etmeyi umuyorum ki pek vaktimde olmuyor tasarım yapmak için. Son zamanlarda ise kendi bilişim firmamı kurmak için adımlar atmaya karar verdim onlarla ilgileniyorum diyebilirim.

Beni blogumu takip eden herkese teşekkür ediyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder