1 Ocak 2014

Online müzik dinleme siteleri

Müziksiz yaşayamayan insanlar vardır, her yerde müzik dinlemek isterler. Tabii müzik dinlerken kaliteli ve sorunsuz bir sarki dinleme sitesi ararlar. Playlist oluşturabileceğiniz, yeni şarkılar keşfedebileceğiniz, müzik dinleme programları ve siteleri bu yazımızda bulabilirsiniz.

sarki dinleme indirme eklenti
Spotify son zamanlar büyük bir yükseliş göstermiş hem online olarak hemde masaüstüne program indirerek şarkı dinleme imkanı sunuyor. Geniş bir hem türkçe müzik, hemde yabancı müzik arşivi olan spotify favori müzik dinleme programlarımdan biri. Ayrıca spotify ile yeni müzikler keşfedebilir ve kaliteli müzikler dinleyebilirsiniz.

8tracks downloader, indirme

 8tracks sitesiyle yeni müzikleri keşfetmeniz için en iyi sitelerden birisi bana göre. Ben hep yeni müzikleri bu siteden bulup, sonra da müptelası oluyorum. Online türkçe müzik dinlemek isteyenler bu siteyi kesinlikte yer imlerine eklemeli. Müzik listeleri ile sürekli gelişen site ilerde en çok kullanılan site olacak bana göre. Ayrıca benim 8tracks hesabım için tıklayın.

grooveshark eklentisi, indirme, radyo dinleme sitesi

Grooveshark kaliteli müzik arayanların bir numaralı tercihlerinden birisidir. Çünkü Grooveshark müzikleri kendi sitesinde düzenleyerek yüklenen müziklerin kalitesini yükseltiyor. Sitede kendinize ait müzik listeleri oluşturabilir, başkalarının oluşturduğu listeleri takip edebilirsiniz. Ayrıca site bana göre çok geniş bir arşive sahip, çünkü aradığım her müziği bulabiliyorum. İnternette online radyo yayını yapmak, isteyenlerde bu siteden canlı yayın yapabilirler.

online müzik dinleme siteleri 2013

Soundcloud, online müzik dinleme sitesidir. Bir çok büyük radyolar tarafından kullanılır. Amatör müzik yapanların da en çok kullandığı sitedir. Sitede bir çok amatör sanatçıyı bulabilir takip edebilirsiniz.

Listemi bu dört siteyle bitiriyorum. Çünkü bu dört site sizin aradığınız her müziği bulabileceğimiz özelliklere sahip. Sürekli müzik dinleyen birisi iseniz, bu siteleri yer imlerinize eklemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder