19 Temmuz 2011

2011-2012 Katkı Kredisi Başvuruları Tarihleri ve Resmi Açıklama

2011-2012'de herhangi bir üniversite veya meslek yüksek okuluna yerleşen arkadaşlar için devletin verdiği katkı kredisi(geri ödemeli) başvuruları 04 Temmuz - 07 Ağustos 2011 (07 Ağustos 2011 dahil) tarihleri arasında www.kyk.gov.tr adresinden başvularını yapabilirler.Bu sene 240.00 Lira verdi devlet geçen seneye nazaran 40 Tl zam yaptı.Bu sene kaç para zam yapar bilmiyorum.Geri ödemesi okul bittiğinden itibaren 2 yıl içerinde ödemeye başlanıyor.SSK'lı bir işe girdiğinde kesiliyor diyorlar ama önceden devlet almaya başlıyor diye duydum ben.Alacak arkadaşlar öncelikle iyi düşünmeleri gerekir.Ben 2 yılda 4 Milyar küsür miktara imza attım.Ödeme zorluğu çekebilirsiniz çünkü az bir miktar değil.KYK'nın yaptığı resmi açıklama ise şöyle;
2011-2012 öğretim döneminde Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavına girerek bir yükseköğretim programına girmeye hak kazanan hazırlık ve birinci sınıf öğrencilerinden yurtlarda barınmak, burs, öğrenim ve katkı kredisi almak isteyen öğrenciler; ÖSYM tarafından üniversite yerleştirme sonuçlarının açıklandığı tarihten itibaren, Kurumumuzun www.kyk.gov.tr internet adresinden alınacaktır.

-:- 2011-2012 öğretim döneminde ek kontenjan ile yerleşen öğrenciler de ek kontenjan sonuçları açıklandıktan sonra Kurumumuzun www.kyk.gov.tr internet adresinden alınacaktır.

-:- Halen bir yükseköğretim kurumuna devam eden ara sınıf (önlisans, lisans ve yüksek lisans) öğrencilerinin yurt,    burs, öğrenim    ve katkı kredisi    başvuruları  04 Temmuz - 07 Ağustos 2011 (07 Ağustos 2011 dahil) Kurumumuzun  www.kyk.gov.tr internet adresinden alınacaktır.

-:- 2011-2012 öğretim yılında yüksek lisans, (Şubat 2011 tarihinden yüksek lisansa başlayanlar dahil) doktora, ön kayıt ve özel yetenek sınavı ile yükseköğretim programlarına girecek öğrencilerin başvuruları 19 Eylül – 02 Ekim 2011 (02 Ekim  2011 dahil), Kurumumuzun  www.kyk.gov.tr internet adresinden alınacaktır.

-:- Kurum yurtlarında barınmakta iken devam ettikleri öğretim kurumlarını normal süresinde bitiremeyen (Artık Yıl) öğrencilerinin başvuruları ise daha önce barındıkları yurt müdürlüklerince 12 – 23 Eylül 2011 (23 Eylül 2011 dahil) tarihleri arasında kabul edilecektir.
Bu yılki üniversite sınavına girerek, bir yükseköğretim programına yerleşmeye hak kazanan hazırlık ve birinci sınıf öğrencilerinin başvuruları, sınav sonuçları açıklandıktan sonra alınacak.

YURTKUR Genel Müdürü Hasan Albayrak, yaptığı yazılı açıklamada, 2011-2012 öğretim yılında yurtlarda barınma, burs, öğrenim ve katkı kredisi almak isteyenler için başvuru esaslarının belirlendiğini bildirdi.

Açıklamaya göre, 2011-2012 öğretim döneminde Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı'nda bir yükseköğretim programına girmeye hak kazanan hazırlık ve birinci sınıf öğrencilerinden yurtlarda barınmak, burs, öğrenim ve katkı kredisi almak isteyen öğrenciler, ÖSYM'nin, üniversite yerleştirme sonuçlarını açıklandığı tarihten itibaren alınacak.

Halen bir yükseköğretim kurumuna devam eden ara sınıf (ön lisans, lisans ve yüksek lisans) öğrencilerinin yurt, burs, öğrenim ve katkı kredisi başvuruları 4 Temmuz-7 Ağustos 2011; yüksek lisans, doktora, ön kayıt ve özel yetenek sınavı ile yükseköğretim programlarına girecek öğrencilerin başvuruları 19 Eylül-2 Ekim 2011'de ''www.kyk.gov.tr'' adresindeki internet sayfasından yapılabilecek.

Kurum yurtlarında barınmakta iken devam ettikleri öğretim kurumlarını normal süresinde bitiremeyen öğrencilerin başvuruları ise daha önce barındıkları yurt müdürlüklerince 12-23 Eylül 2011'de kabul edilecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder