2 Temmuz 2011

Patlak tekerle yolculuk

Bugün öğlen 13:00 civarlarında bir anlık bir karar ile bisikletlerle pikniğe kadar verdik.Hurda yoluna giden bisikletlerimizi tamir etme çabası gösterdik tekerleri yaptık sırt çantalarımızı da alıp Beypazarı - İnözü güzergahında bisikletle yolculuğumuza başladık.Havanın da sıcak olmasıyla çok çok su tükettik, çok mola verdik yaklaşık 10 kmlik bir yolculuk yaptık.Aslında planımız Uşakgöl ordan da Karagöl'e gitmekti ama yoğun sıcak ve yorgunluğun etkisiyle bir köye girerek çay kıyısında pikniğimizi yaptık.Amacımız piknikten hariç macera ve adrenalin idi onuda fazlasıyla yaşadık.Sürekli olarak tekerleklerimizi kontrol ettik çünkü bisikletler eski olduğu için bisiklete güven bizde sıfır.Frenler desen bastığın zaman hemen durmuyor falan filan.Fotoğraf makinemizi yanımıza almamıştık ki keşke alsaydık çok büyük ve ihtişamlı bir kartal gördük tepemizde döndü durdu bilmiyoruz amacı bizi yemek felan mı ama yemezler makinamız olsaydı kartalı çekcektik ama olmadı.Hayran kaldık sadece.Dönüş yolunda benim dağdan inişte bisikletle hızlı inerken virajı alamadım bir düşme tehlikesi yaşadım.Artı yaşlı teyze geçiyordu ki ona da çarpmamak için viraja hızlı girince ön tekerimi taş kesti ve patladı.Frenler zaten tutmuyor duramazdım.Yanımıza ne kadar pompa alsakta teker şişmedi dönüş yolunu patlak teker ile devam etmek zorunda kaldım.Jant üstünde gelirken bisikletin kontrolünün zor olmasıyla birlikte sürekli pedal yapmak zorunda kaldım ki oda hayli yordu beni.Ama güzel bir gün oldu hadi onu boşverelim diğer günlerden farklı bir günüm geçti bu günü unutmayacağım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder