23 Aralık 2013

Microsoft Office 2010 Türkçeleştirme ve Diğer Ayarlar

Microsoft Office Türkçe

Merhaba sevgili okuyucular bu yazımızda sizlere Microsoft Office 2010 hakkında genel bilgilere vereceğim. Office kullanıcıları için 2003'ten sonra Microsoft kendini geliştirerek büyük değişiklikler yaptı ve yeni son sürüm office ile kullanıcaları oldukça tatmin etti.

Benim en çok hoşuma giden daha pratik ve kolay çözümler sunması oldu. Örneğin Office Power point 2010 yeni şablonları ile çok ilgimi çekti ve tüm diğer ürünleri gibi en çok sevilen ürün olarak power point 2010'u görüyorum. Şimdi size office 2010 hakkında genel bilgiler vereceğim. Tüm sorunlara çözüm arayacağız.
İlk olarak microsoft office 2010 indirelim. Herkes office 2010u ingilizce olarak indirip sonradan Türkçeleştirmeye çalışıyor ama ben size şimdi vereğim link ile direk türkçe indirebileceksiniz.
Office 2010 son sürümünü indirmek için Tıklayınız.

Microsoft Office 2010 32 bit Türkçe indirme
Bu yazımda resimli anlatım yapmayı tercih ettim ki herkes kolaylıkla indirebilsin diye. Yukarıda ki resimde gördüğünüz gibi link tıkladığınızda bu ekran karşımıza çıkıyor. Ve Dil seçin: menüsünden indirmek istediğiniz dili seçiyorsunuz ben Türkçe'yi seçtim ve daha sonra İndir yazısına tıklayarak indiriyoruz. 

Microsoft Office Güncelleme 2010


Ben indir yazısına tıkladığım zaman böyle bir yazı çıkıyor. Çünkü benim bilgisayarımda Microsoft Office 2010 kurulu olduğu için. Benden yeni sürümü kontrol edip güncellememi istiyor ama gerek yok direk Office 2010 olarak kullanmak bana yeterli. Eğer Güncelleştirme istemiyorsanız Alttaki "Bu indirme işlemine devam et" yazısının sol tarafındaki tik işaretini işaretleyerek indirmeye başlıyoruz.. 

Verdiğim linkteki Microsoft Office 2010 dosya boyutu tam olarak 365 MB 

Microsoft Office 2010 türkçe indirdikten sonra, kurulum yaparken bilgisayarınızdaki açık office dosyalarını kapatmanızı öneririm, kurulum sırasında hata verebilir.

Microsoft Office 2010 programının desteklediği işletim sistemleri ise şunlar; Windows 7; Windows Server 2003; Windows Vista; Windows XP 

Bilgisayarınız Office 2010'u kaldırır mı diye düşünürseniz, programın Sistem Gereksinimleri ise şunlar; Windows Installer 3.1 veya üstü yazılım kurulu olmalı bilgisayarınız da eğer yeni sürüm Windows 7 veya başka yeni İşletim Sistemlerini kullanıyorsanız büyük ihtimal kuruludur, ama desteklemiyorsa
Üstteki linkten tıklayarak son sürümünü indirebilirsiniz.

Bilgisayarınızda eski sürümle oluşturduğunuz office dosyaları var ve bunları Office 2010 versiyon farkı olduğu için açmıyor mu. Eski yeni tüm sürümleri açmak için uyumluluk paketini indirmeniz lazım.
Yine aynı şekilde uyumluluk paketini indirerek farklı sürümleri bilgisayarınızda açabilirsiniz.

Office 2010 fiyatı ve satın alma hakkında sorular var Microsoft office 2010 programını satın almak için Microsoft sitesinden bilgi alabilirsiniz. Ama benim tavsiyem en son sürümünü satın almanızdır. Şuan içinde en son sürüm Microsoft Office 2013 programı. Fiyatı ise şöyle:

Microsoft Office Ev ve Öğrenci 2013 Paketi fiyatı: 199,99 TL. Paketi satın aldığınızda içinde Word, Excel, Power Point ve One Note 2013 Microsoft programları var.

Microsoft Office Ev ve İş 2013 Paketi fiyatı: 489,99 TL. Paketi satın aldığınızda içinde Word, Excel, Power Point, One Note ve Outlook 2013 Microsoft programları var.

Microsoft Office Profesyonel 2013 Paketi fiyatı: 899,99 TL. Paketi satın aldığınızda Microsoft Word 2013, Microsoft Excel 2013, Microsoft PowerPoint 2013, Microsoft OneNote 2013, Microsoft Outlook 2013, Microsoft Publisher 2013, Microsoft Access 2013 programları var.

Microsoft programını kurduk veya satın aldıktan sonra yeni şablonlar (template) ihtiyaç duyduk. Microsoft Excel, PowerPoint, Word, Publisher ve diğer şablonları ücretsiz indirmek için Alttaki verdiğim linkten Microsoft'un sitesinden indirebilirsiniz.

Bu yazımda sizlere Microsoft Office hakkında genel bilgiler vermeye çalıştım. Benden kesinlikle office 2010 key ve lisans anahtarı istemeyiniz. Çünkü warez program indirmiyor ve kullanmıyorum. Office ile ilgili diğer problemleriniz için lütfen yorum yapınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder